• Op werkdagen voor 13 uur besteld? Dezelfde dag verzonden!
  • Gratis verzending naar afhaalpunt vanaf €30,-
  • 14 dagen bedenktijd

    Clear
    Close

    Veelgestelde vragen & contact

    De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan voor consumenten, die u kunt vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Wij nemen niet deel aan een geschillenbeslechtingsprocedure.


    Algemene vragen

    1.1 Op welke temperatuur mag ik Dirkje kleding wassen?

    1.2 Hebben jullie ook eigen winkels van Dirkje?

    1.3 Waarom is een artikel niet verkrijgbaar in de webshop?

    Kortingscode / waardebon

    2.1 Waar vul ik mijn kortingscode in?

    2.2 Mijn kortingscode werkt niet, hoe kan dit?

    2.3 Ik ben de kortingscode vergeten in te voeren, kan ik mijn bestelling annuleren of alsnog gebruik maken van de korting?

    2.4 Ik heb de code van mijn waardebon ingevoerd maar nu vervalt de korting van de sale.

    Bestellen & betalen

    3.1 Hoe weet ik welke maat ik het beste kan bestellen?

    3.2 Hoe plaats ik een bestelling?

    3.3 Kan ik mijn bestelling ook bij jullie ophalen?

    3.4 Welke betaalopties hebben jullie?

    3.5 Hoe werkt achteraf betalen met Klarna?

    3.6 Mijn betaling is mislukt, hoe kan ik alsnog betalen?

    3.7 Ik krijg een mail dat ik nog moet betalen maar heb gekozen voor achteraf betalen. Hoe kan dit?

    3.8 Kan ik mijn bestelling nog annuleren/wijzigen?

    3.9 Kunnen jullie mijn bestelling inpakken als cadeautje?

    3.10 Ik heb mijn item gekocht vóór de sale. Krijg ik alsnog de korting?

    3.11 Het kortingspercentage is verhoogd, wat nu?

    Verzending & bezorging

    4.1 Wat zijn de verzendkosten?

    4.2 Welke verzendmaatschappij gebruikt Dirkje?

    4.3 Verzenden jullie ook naar het buitenland?

    4.4 Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    4.5 Kan ik mijn bestelling laten bezorgen bij een afhaalpunt?

    4.6 Ik woon in de buurt, kan ik mijn bestelling ook bij jullie ophalen?

    4.7 Hoe laat komt de bezorger?

    4.8 Ik heb nog geen t&t code ontvangen / ik heb na 24 uur nog niets ontvangen

    4.9 Hoe werkt een onderzoek naar de levering?

    4.10 Mijn bestelling lijkt niet compleet, wat nu?

    4.11 Een artikel dat ik heb gekocht is uitverkocht maar ik kon hem wel bestellen, hoe kan dat?

    4.12 Waarom ontvang ik geen pakbon meer?

    Retourneren

    5.1 Hoeveel dagen heb ik recht op retour?

    5.2 Kan ik ook ruilen?

    5.3 Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

    5.4 Ik heb een afgeprijsd artikel gekocht, hoe werkt dit?

    5.5 Wat zijn de retourkosten?

    5.6 Ik woon in de buurt, kan ik mijn retourzending bij jullie afgeven?

    5.7 Welke artikelen kunnen niet worden geretourneerd?

    5.8 Kan ik Dirkje kleding die ik in een winkel koop ook via jullie retourneren?

    5.9 Kan ik Dirkje kleding die ik online koop ook retourneren in een winkel?

    5.10 Ik heb een artikel geretourneerd, wat doe ik met de rekening van Klarna?

    5.11 De rekening van Klarna is nog niet aangepast, wat nu?

    Klachten

    6.1 Ik heb een artikel gekocht in een winkel/webshop maar deze is kapot gegaan. Wat kan ik hier het beste mee doen?

    6.2 Ik heb mijn artikel beschadigd ontvangen. Waar kan ik mijn klacht melden?

    6.3 Wat zijn de garantievoorwaarden?

    Laat een reactie achter

    * Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    * Verplichte velden

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen